12 4100 350 diesel@gladysek.pl Otwarte: Pn-Pt 8:00-16:00
  • Naprawa i regeneracja pomp wtryskowych i wysokiego ciśnienia

    - Common Rail wszystkich typów
    - rozdzielaczowe VP
    - jednostkowe PLD
    - testowanie pomp benzynowych GDI (wkrótce)

  • Bosch Quality Scan

    Najwyższa jakość regenerowanych w naszej firmie wtryskiwaczy i pomp Common Rail zostaje potwierdzona przez centralę firmy Bosch. Dotyczy to każdego zlecenia, także Twojego!

  • Sprawdź jak pracujemy

    Obejrzyj film z prezentacją naszego laboratorium regeneracji pomp. Zapoznaj się także z korzyściami jakie uzyskasz serwisując u nas swoją pompę.

Witamy w dziale Naprawa pomp firmy Gładysek sp.j. z Krakowa

Zadzwoń do nas:

12 4100 350

Serwisujemy pompy Common Rail producentów Bosch, Delphi, Denso oraz Siemens VDO Continental, a także pompy rozdzielaczowe firmy Bosch i Zexel ze sterownikiem VP44, VP30, VP29, pompy rozdzielaczowe EDC z nastawnikiem VP37 i pompy jednostkowe m.in. z układu PLD (układ pompa przewód wtryskiwacz) stosowanego w samochodach ciężarowych.

Aktualności działu pomp


Wybierz news

Już wkrótce - testowanie pomp benzynowych!

W najbliższym czasie rozszerzymy możliwości naszego sprzętu o testowanie pomp benzynowych wysokiego ciśnienia z układów GDI/FSI/TSI/TFSI itp. czyli o bezpośrednim wtrysku benzyny. Sukcesy związane z naprawą, regulacją i kodowaniem wtryskiwaczy GDI w naszej firmie mocno nas zachęciły by rozszerzyć nasze usługi dla układów wtryskowych benzyny.
Testowanie pomp benzynowych nie byłoby możliwe bez naszego głównego dostawcy sprzętu do regeneracji układów wtryskowych - firmy Carbon Zapp. To właśnie do stołu probierczego Carbon Zapp MTBR nabędziemy oprogramowanie, przystawkę oraz specjalną skrzynię napędową tzw. Cambox, lecz nie do pompowtryskiwaczy, bo te już obsługujemy, a do pomp benzynowych napędzanych z wałka rozrządu za pomocą krzywki. Pompy rotacyjne napędzane z paska lub łańcucha rozrządu również będziemy obsługiwać. Gdy tylko cały sprzęt do nas dotrze, uruchomimy nową usługę. O szczegółach będziemy informować na tej stronie. Zapraszamy! Przewidywany czas wdrożenia testowania benzynowych pomp GDI: maj-czerwiec 2021.

Pierwsze miejsce w Polsce w naprawie pompy!

Dzięki stałemu stawianiu na jakość i dobrą obsługę klienta zostaliśmy uhonorowani przez firmę Bosch. Uzyskaliśmy najwyższą możliwą do zdobycia liczbę punktów w Teście Tajemniczego Klienta organizowanym przez firmę Robert Bosch Polska Sp. z o.o. dla sieci Bosch Diesel Service, której jesteśmy członkiem.

Ocenie podlegała jakość naprawy pompy Common Rail, a także przygotowanie do niej dokumentacji technicznej oraz sprzedażowej:
- technologia naprawy zgodna z koncepcją regeneracji pomp diesla firmy Bosch

- stosowanie oryginalnych, nowych części zamiennych firmy Bosch
- wymiana wyeksploatowanych podzespołów i części oraz tych, które należy zastąpić nowymi z racji reżimu technologicznego (np. uszczelki, simmering, śruby)

- czystość wewnętrzna oraz zewnętrzna
- prawidłowy montaż elementów pompy z zachowaniem odpowiednich luzów montażowych
- parametry pompy po naprawie mieszczące się we wszystkich zadanych tolerancjach zaawansowanego testu charakterystyki dawkowania, wydatku przy wysokim ciśnieniu uzyskiwanym przy różnych obciążeniach, tętnienia ciśnienia, prawidłowe sterowanie za pomocą zaworów elektromagnetycznych i inne niezbędne testy przeprowadzane na stanowisku probierczym EPS 815 firmy Bosch.
- sporządzona dokumentacja techniczna, w tym protokół ze stanowiska probierczego, a także dokument sprzedaży zawierający czytelnie rozpisany wykaz części użytych do naprawy wraz z podaniem ich nazw oraz numerów katalogowych producenta.

W naszym biurze obsługi podzespołów diesla umieściliśmy list gratulacyjny od firmy Bosch z adnotacją: Wynik testu: 100% jakości. Naprawa wykonana wzorowo.

Motywuje nas to do dalszego wykonywania napraw pomp diesla z najwyższą starannością.

Targi Poznań 2018

Dziękujemy za liczne odwiedziny naszego stoiska na targach TTM 2018. Prezentowaliśmy zarówno usługi regeneracji aparatury wtryskowej i DPF, jak i urządzenia do ich naprawy.

Więcej zdjęć na stronie CarTechnik

Regeneracja filtrów DPF - już jest!

Regeneracja filtrów cząstek stałych

W listopadzie 2017 r. nasza firma zakupiła zaawansowane urządzenie do specjalistycznego wodnego czyszczenia oraz testowania filtrów cząstek stałych DPF / FAP oraz katalizatorów, w tym SCR z samochodów osobowych oraz ciężarowych. Urządzenie usuwa zarówno sadzę, jak i popioły zgromadzone w DPFach. Wykonuje także test nadciśnienia przed oraz po czyszczeniu, co daje potwierdzenie skuteczności regeneracji. Producent urządzenia wykonał serię badań, w tym zdjęcia rentgenowskie przed oraz po czyszczeniu oraz badania mikroskopem elektronowym wkładu filtra, które potwierdzają, że proces czyszczenia usuwa 98,5% sadzy i popiołów. Jednocześnie nie odnotowano żadnych defektów po procesie czyszczenia, zatem proces regeneracji jest bezpieczny i nie uszkadza filtra DPF.

Więcej o regeneracji DPF

Nowy stół probierczy Carbon Zapp MTBR-E

Sierpień 2017 - Do naszego szerokiego grona urządzeń testujących wtryskiwacze i stołów probierczych diesla firm Bosch i Carbon Zapp dołączył najnowszy i najbardziej innowacyjny stoł - Carbon Zapp MTBR-E. Oprócz funkcji znanych z mniejszych urządzeń Carbon Zapp, stół oferuje test wtryskiwaczy i pomp Common Rail wszystkich typów i producentów o ciśnieniu pracy do 2800 barów

Bosch Quality Scan

Jakość naprawianych u nas podzespołów Common Rail potwierdzona przez centralę Bosch

Firma Gładysek Bosch Service wraz z firmą Bosch wprowadziła technologię oznakowania wtryskiwaczy i pomp Common Rail Bosch o nazwie Quality Scan. Jedynie podzespoły CR spełniające najwyższe standardy firmy Bosch otrzymują takie oznakowanie. Dane naprawianego elementu przesyłane są do centralnej bazy firmy Bosch. Kod QR naklejony na wtryskiwacz lub pompę można zeskanować smartfonem, aby uzyskać informacje o wykonanej usłudze.

U nas każda naprawiana pompa lub wtryskiwacz z układu CR Bosch przechodzi Quality Scan.
Bosch Quality Scan

Naprawiamy pompy Common Rail Bosch CP4!

Najnowsza technologia firmy Bosch wdrożona w firmie Gładysek

Dzięki rozszerzeniu wyposażenia naszej pracowni o kolejny stół probierczy: Bosch EPS 708 z odpowiednim wyposażeniem rozpoczęliśmy naprawę pomp Common Rail Bosch typu CP4. Nowy stół EPS 708 wraz z posiadanym już od wielu lat stołem EPS 815 zwiększyły także wydajność pracy naszego działu regeneracji. Dzięki autoryzacji Bosch Diesel Service nasza firma ma dostęp do oryginalnych części zamiennych Bosch i fabrycznej technologii naprawy. Stanowisko probiercze EPS 708 służy do testowania i naprawy pomp CP4.

Naprawa pomp jednostkowych PLD Mercedes Actros i inne

Zapraszamy do współpracy w zakresie regeneracji pompek UP z układu PLD, ich naprawę i testowanie z pojazdów takich jak Mercedes Actros, Atego, Citaro oraz pozostałych modeli MB, a także DAF XF, Renault Magnum, dźwigi Liebherr i inne z układami PLD firmy Bosch.

Pompki testowane są na stole probierczym Bosch EPS 815 z przystawką Bosch CAMBOX. Jest to jedyne profesjonalne stanowisko dostępne na rynku do badania takich pompek, a także jedyne w Krakowie.

Pomiarze podlega wydatek pomp jednostkowych PLD przy różnych obciążeniach, ich przelew oraz bardzo istotny sygnał BIP z historią przebiegu. Na ekranie badania wyświetlane są także pozostałe parametry niezbędne w ocenie stanu badanych pompek. Cykl pomiarowy jest w pełni zautomatyzowany, a układ pomiarowy korzysta z zaawansowanych przepływomierzy. Wyniki automatycznie odnoszone są do bazy referencyjnej firmy Bosch.
Napęd pompy odbywa się poprzez skrzynię napędową z krzywką, której skok i względne ułożenie dobiera się indywidualnie do numeru katalogowego pompki PLD. Stół probierczy EPS 815 zapewnia odpowiednio wysokie obroty oraz dzięki wysokiej masie wirującej nie przekłamuje wyników testu w fazie sprężania sekcji pompki. Cała skrzynia napędowa wraz z pompką smarowana jest olejem silnikowym, tak jak ma to miejsce w silniku.
Naprawie i testowi podlegają zarówno pompki z talerzykiem jak z Renault Magnum, a także z popychaczem rolkowym, jak ma to miejsce w silnikach Mercedes Benz, np. w ciągnikach siodłowych Actros.


Po każdym teście pompki stół probierczy Bosch EPS 815 automatycznie generuje protokół z testu pompki z wartościami zmierzonymi porównanymi do wartości nowej pompki.

Zajmujemy się kompleksową naprawą pompek PLD w różnych zakresach uszkodzeń.

Więcej o regeneracji pompek PLD z Actros Atego Magnum XF

Informacje ogólne

Serwisujemy następujące typy pomp

• Common Rail Bosch:
- CP1 (we wszystkich odmianach: CP1K3, CP1S3, CP1H3)
- CP3 (we wszystkich odmianach: CP3S3, CP3HS3 - ze wszystkich samochodów osobowych oraz z samochodów ciężarowych - w tym CP3.4 z układem smarowania pompy olejem silnikowym (MAN))
- CP4 (we wszystkich odmianach: CP4S1, CP4S2, CP4HS1, CP4HS2, CP4N1, CP4N2)
• Common Rail Delphi
• Common Rail Siemens VDO Continental
• Common Rail Denso (HP2, HP3, HP4)
• pomp rozdzielaczowych sterowanych elektronicznie Bosch VP 29, 30, 44 (VP29, VP30, VP44 - Bosch i Zexel) z samochodów osobowych i ciężarowych.
• pomp rozdzielaczowych z nastawnikiem Bosch VP37 - tylko uszczelnienie
• pompek jednostkowych UP z układów PLD

Naprawiać i regenerować swoją pompę czy kupić używaną?

Kupienie używanej pompy wiąże się z ogromnym ryzykiem, z którego mało który właściciel pojazdu zdaje sobie sprawę. Montując używaną pompę ponosisz ryzyko uszkodzenia całego układu paliwowego. Zabrudzenia lub opiłki, które mogą znajdować się wewnątrz pompy doprowadzą do jej szybkiego złuszczenia i zanieczyszczenia opiłkami całego układu paliwowego. W takim wypadku należy wymienić cały układ (od zbiornika poprzez wszystkie przewody, pompy paliwa, szynę, rurki, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia itd.). System filtracyjny stosowany w pojeździe jest niewystarczający w takich wypadkach. Opiłki z reguły mają kształt ostrych igieł i są niewidoczne gołym okiem. Przebijają filtry stosowane w samochodach i powodują nieodwracalne straty. Wylanie paliwa z pompy i jego ocena może na nic się nie zdać, gdyż mniejsze opiłki i drobne zabrudzenia są niewidoczne gołym okiem. W elementach układów Common Rail spotyka się pasowania rzędu 2 mikronów (włos ludzki ma grubość 60 mikronów), zatem wtrącenia obce o tej wielkości powodują szkody i są niedostrzegalne bez mikroskopu.

Naprawiając swoją pompę masz gwarancję jej czystości i prawidłowej pracy!

Każda pompa przechodzi kompleksowy proces naprawy w specjalistycznym laboratorium spełniającym wysokie normy czystości. Po naprawie otrzymujesz wydruk ze stołu probierczego Bosch, potwierdzający jej sprawność.

Naprawiamy pompy z następujących marek:

Samochody osobowe:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, KIA, Lancia, Land Rover, Jeep, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Smart, Ssang Yong, Suzuki, Toyota, Volvo, VW i inne


Samochody ciężarowe / maszyny budowlane i rolnicze / silniki:
CDC, Cummins, DAF, Iveco, John Deere, Kamaz, MAN, Mercedes Benz, New Holland, Perkins, Renault, Scania, Sisu, Volvo i inne


Pozostałe informacje:

Wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne.
Ceny dotyczące serwisowania pomp obowiązują od 6 marca 2014 r.
Promocja "Polub nas na facebooku, a uzyskasz 10% rabatu na usługę" obowiązuje od 5 stycznia 2017 r.
Ceny podane na stronie nie zawierają usługi demontażu oraz montażu pompy z silnika pojazdu. Usługa ta jest dodatkowo płatna. Zdjęcia na stronie pełnią funkcję prezentacyjną i przedstawiają jedynie drobną część procesu technologicznego czyszczenia, testowania, naprawy i regeneracji pomp wtryskowych.

Przesyłka: zalecamy wysyłkę firmą kurierską.

Prosimy o zabezpieczenie pompy folią bąbelkową i przesłanie w kartonie.

Opcja darmowych przesyłek od nas do klientów obejmuje wszystkie zlecenia na usługi wykonane w dziale wtryskiwaczy, pomp oraz turbosprężarek.