Pompy Common Rail BOSCH
CP1 CP1H CP3 CP4

naprawa | regeneracja | uszczelnienie | testowanie

Pompy BOSCH Common Rail

Weryfikacja, naprawa, regeneracja

Weryfikacja uszkodzeń, naprawa (regeneracja) pompy Common Rail Bosch (pompy z większości marek samochodów osobowych oraz ciężarowych: DAF, Iveco, Kamaz, MAN, Renault i innych)
Serwisujemy pompy CR Bosch typu CP1, CP1H, CP3, CP4 we wszystkich odmianach.

1. Weryfikacja

- demontaż pompy na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń przy użyciu mikroskopu
- wstępna wycena naprawy
- na tym etapie kontaktujemy się z klientem

1a. Uszkodzenia uniemożliwiające naprawę

w przypadku braku możliwości naprawy pobierana jest opłata 145 zł brutto.

2. Naprawa i regeneracja

- czyszczenie wszystkich elementów pompy metodą ultradźwiękową
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch (koszt części dodatkowo płatny)
- montaż części i podzespołów pompy z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
- w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów pompy (koszt części dodatkowo płatny)
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-815 lub EPS-708:
- pomiar parametrów określających sprawność pompy
- pomiar dawki po wyłączeniu jednej sekcji (jeśli występuje)
- pomiar ciśnienia wewnętrznego pompy wstępnej (jeśli występuje)
- pomiar udziału sekcji pompy oraz poprawności działania zaworów ssących i wysokociśnieniowych
- pomiar ciśnienia nominalnego dla pełnego obciążenia
- dwupunktowy pomiar dawki zerowej
- pomiar sprawności rozruchowej
- pomiar sprawności zaworu dawkującego lub regulującego wysokie ciśnienie
- badanie charakterystyki dawkowania w kilku punktach dla różnego wysterowania
- kilkunastopunktowy pomiar opóźnienia odpowiedzi pompy na jej wysterowanie przez stół probierczy
- inne zaawansowane badania z użyciem stołu probierczego Bosch EPS 815 lub EPS 708 oraz bazy danych Bosch

3. Pompa sprawna

- 24 miesiące gwarancji
- Wykonana kontrola jakości Bosch Quality Scan oraz nadanie indywidualnego kodu QR do pompy
- Protokół ze stołu probierczego Bosch EPS 815 lub EPS 708

Promocja Wiosenna 2017!
Polub nas na facebooku
a otrzymasz 10% rabatu na usługę naprawy

499 zł brutto zamiast 554 zł
+ uzyskasz rabat na wszystkie części!

Dla warsztatów specjalne rabaty
Przesyłka kurierem od nas jest zawsze gratis

Do ceny usługi należy dodać koszt uszczelnień wewnętrznych (ok. 100 zł brutto). W zależności od konstrukcji pompy należy użyć różnych uszczelnień, stąd też koszt ten jest przybliżony i nie został zawarty powyżej. W razie uszkodzenia innych części, których wymiana jest niezbędna dla przywrócenia prawidłowej pracy pompy np. różnego typu zaworów, sekcji, sprężyn, króćców itp. istnieje możliwość ich wymiany na nowe, oryginalne części Bosch. Koszt części każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Ich wymiana odbywa się już bez dodatkowej opłaty.

Wysyłasz do nas pompę?

Wydrukuj i wypełnij kartę zlecenia oraz dołącz ją do paczki z pompą! Przyspieszy to czas realizacji.
Karta zlecenia POMP [PDF]

A może chcesz do nas przyjechać całym samochodem?

Serwis samochodowy Bosch Car Service

Nowość: Naprawiamy pompy Common Rail Bosch CP4!


Naprawa pomp CP4 Bosch Common Rail

Jak wygląda naprawa pompy Common Rail Bosch

Zobacz zdjęcia niektórych z operacji, które wykonujemy podczas takiej regeneracji.

Sprawdzenie pompy

Pompy Common Rail Bosch (nr kat. 0 445 010 XXX oraz 0 445 020 XXX) dostarczone do sprawdzenia zostają zdemontowane na części i podzespoły w celu podjęcia wstępnej optycznej oceny zużycia części przy użyciu mikroskopu. Umożliwia to dokładniejszą weryfikację pompy. Optyczna ocena zużycia części wraz z testem komputerowym dają gwarancję poprawnej weryfikacji. Drugi etap sprawdzenia pompy polega na jej czyszczeniu, wymianie uszczelnień i teście na stole probierczym. Więcej informacji powyżej.

Oferujemy także możliwość sprawdzenia pompy po naprawie wykonanej przez inny serwis Diesla, który nie posiada stołu probierczego Bosch EPS 815 lub EPS 708. Dostarczamy protokół z wydrukiem wszystkich parametrów pracy pompy. Warunkiem sprawdzenia pompy na stole jest jej wcześniejsze umycie po rozebraniu na części pierwsze. Po zamontowaniu pompy do pojazdu, nie wykonujemy usługi sprawdzenia, chyba że serwis zlecający sprawdzenie ponownie przeprowadzi proces czyszczenia lub nam taką operację zleci.

Ekspertyza uszkodzeń w pompie

Poza naprawą pomp wykonujemy także ekspertyzy dotyczące ich uszkodzeń. Usługa ta jest szczególnie atrakcyjna dla serwisów autoryzowanych borykających się z problemem wymiany pompy Common Rail w okresie gwarancyjnym pojazdu bez pewności czy powodem uszkodzenia była wada fabryczna części czy paliwo o niskiej jakości. Zapraszamy także do ekspertyz w okresie pogwarancyjnym. Ocena stanu pompy Common Rail składa się z dwóch części: przed oraz po jego demontażu na części pierwsze. Wykonujemy serię zdjęć mikroskopowych zaawansowanym mikroskopem cyfrowym ze specjalistycznym oświetlaczem światłowodowym. Zdjęcia przedstawiają ilość, rodzaj oraz przyczynę uszkodzeń i są dodatkiem do pisma stanowiącego podstawę ekspertyzy.

POMPY ROZDZIELACZOWE
VP44, VP30, VP29
VP37

POMPY JEDNOSTKOWE
Z układu PLD
Typu PF
DANE KONTAKTOWE
Gładysek Bosch Service
Al. Gen. T. Bora-Komorowskiego 11
31-476 Kraków

tel. 12 4100 350

diesel@gladysek.pl



Wszystkie prawa zastrzeżone | Gładysek Bosch Service